
Hóbort vagy gerillamarketing?
A kép a Fénymánia Lámpabolt facebook oldaláról származik, ahol nem csak ez az egy fénykibocsátó szerkezet, pardon, csillár gondolkoztatja el az embert, hiszen több ilyen szokatlan, hm, lámpatest is helyet kapott a jeles bájtokon.
Az egészen bizonyos, hogy az ilyen típusú megjelenés meghökkentést kelt, emlékezetes pillanatokkal ajándékozza meg a látogatót, a bolt, hogy ne tűnjön sértésnek, az ÁRUHÁZ neve beleég a látogató tudatába: Fénymánia!
Az üzlet fizikailag is létezik, de webáruházként is funkcionál.
Az elérhető hely címe: 1023 Budapest Frankel Leó út 51.; a weben pedig ezen a webhelyen érhetjük el: Lámpa, csillár.
Középpontban a vásárló
Ha belépünk az üzletbe, nagyon hamar rávilágítanak: itt tényleg a vevő a király. Vagy a királynő.
Vagyis szépen leültetik ha tanácsot kér, cukorral kínálják – vagyis nem veszik kutyába, itt a bizonyíték:

Persze nem arról van szó, hogy csupa mókás világítótest közül lehet csak válogatni, minden fontos hazai és külföldi gyártó lámpája itt világít, és aligha marad homályban a vásárló előtt, melyik lámpa való kültérre vagy beltérre, milyen izzót érdemes hozzá vásárolnia.
A gyártók között például az Azzardo, Eglo, Ideal Lux… és hosszan sorolhatnám a fényesnél fényesebb márkaneveket.
Marketing kiválóság
És ennek fényében tiszta, világos a marketing képlet is: nem hóbortról van itt szó, ha különleges terméket mutatnak nekünk, hanem a szakma iránti szeretet megnyilvánulásával van dolgunk!
***
Még elolvasásra javaslom:
Energetika, lakás, bútorok – egészség és hosszú élettartam