Marketing erdei séta közben

Egy séta a Mecsekben felfrissíti az embert. A turista ösvényeken mintha egy másik világba csöppenne, ahol másképpen múlik az idő, nem rohannak a mutatók és az ember fia rácsodálkozhat a természet fiaira, a sarjadó növényekre, a gyors kopogású madarakra.
A megváltozott törvények nyomán a Mecsekben sem tépjük, nem szaggatjuk a virágokat.
Ember és világ
Szerencsénkre a medvehagyma nem virág, így szedhetünk belőle – írtam régen. A kőoszlop mögött a képen bizonyára látható, ahogy a zöld növény szinte beborítja az erdő talaját, kínálva önmagát a télen elveszített vitaminok pótlására.
Apropos kőoszlop és rajta a felirat.
Erdei viselkedésünket vajon mi befolyásolja jobban? A kihelyezett hivatalos szövegek, olyasforma megfogalmazásban, hogy óvja a természetet, ne tépje le a virágokat, vagy az ezen a kövön olvasható Vörösmarty idézet:
„Az ember fáj a Földnek„
Vörösmarty Mihály
Engem meghökkentett a felirat, elgondolkoztam a mélységén, s jóval többet időztem e sorok fölött, mint a rendre intő táblák tartalmain.
Aki ide állította, tudta mit csinált. Kalapot emelek a marketing tudása előtt!
***
Érdekes marketing példákkal kapcsolódó blog bejegyzések: